(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-49987916-1', 'lavizitkaren.sk'); ga('send', 'pageview');

Pekár Vizi

Som patrón la Vizitkárne. A prečo? Pretože mám skúsenosť. Pole polygrafie je v mnohom podobné polu potravinárskemu. Teda okrem toho, že sa začínať na to isté písmeno P. Pozrieť sa spolu na také vizitky. Paralela s potravinami? Áno, je tu. Predavať aj oni ako teplé rožky. Ale prečo vyzerať ako mesačný chlieb? To je predsa impossible. Preto ja pekár Vizi, fundovany odborník na prípravu preslávených vizitiek prichádzať na Slovensko priniesť revolúcia.

Vizitky teraz byť čerstvé – žiaden starý dizajn, žiadne písmo po záruke a opotrebené praktiky.

Vizitky teraz byť kvalitné – my nepreferovať profesionalov pred amatérmi ani opozitne. My preferovať kvalitu, nadýchané prevedenie, voňavé ozdobenie a dokonalé prepečenie do tej najjemnejšej polygrafickej substancie.

Vizitky teraz byť chutné – nie len vôňa robiť teplý rožok neodolateľným ale predovšetkym chuť. Chuť chytiť, chuť pozrieť, otočiť, priblížiť, oddialiť, založiť. Chuť chytiť a nepustiť. Ja priniesť chutnú vizitku na Slovaque.



vizitka

Le parfait vizitka

Le vizitka je prvý kontakto s vašim možno budúcim klientom. Docieľte čo najväčší le efekt. Z vizitky musí mať príjemca hneď na prvý pohľad manifiko pocito. Zapamätať si. Dôležité je rozloženie la textó. Nehustiť, nehustiť a ešte raz nehustiť la información na seba, pretože strácajú potom svoj význam, svoje la perfekció. Je pre nás prirodzené čítať z ľava do prava. Tak sa snažte uložiť podstatné la información do ľava. Veľmi príjemne pôsobí aj rastúca tendencia la textó. A to z la ľavého dolného rohu k la pravému hornému rohu. Odporúčam preto meniť aj veľkosť la písmo a sem tam niečo le perfekto zvýrazniť. A nakoniec ešte malá rada, používajte svoje celé meno a nie jeho skratky.

Blog tlač vizitiek

- Predstavenie vizitkárne -


by Tanicka 10.9.2014

Ahoj ja Le Vizi vám chcem predstaviť svoju la pekáreň na les vizitky. Porozprávam vám, ako sa to na tomto le svete s nimi začalo a ako by dnes mala taká, správne upečená vizitka vyzerať. Pretože ja som ten najlepší le pekár čo sa vizitiek týka. Prajem vám krásne čítanie.

Kde bolo tam bolo zrazu sa objavilo..., aj takto by sme mohli začať rozprávať o mojich drahých la vizitkách. Ako som však časom zistil na tomto le svete sa nič len tak neobjaví. Moja tradícia pečenia la vizitiek je naozaj dlhá ale nie až tak, aby som vám zo svojej skúsenosti o vzniku la vizitky rozprával. A tak som pátral v historických prameňoch, aby som vás s niečím tak tajomným oboznámil. A viete čo, možno budete prekvapení. La vizitka, business card a možno aj názvy, ktoré nám nie sú až tak známe. Čo vlastne vizitka znamená, prečo vznikla a akú funkciu spĺňa?

Ak chceme zistiť za akým účelom vizitka vznikla, musíme nahliadnuť ďaleko do minulosti. Aspoň tak ďaleko ako si ľudstvo pamätá. Dnes sa vizitky považujú iba za niečo, čo máme strčené v peňaženke, alebo v zadnom vrecku. Je to len kúsok papieriku ktorý väčšinou stratíme, omylom pokrčíme alebo odhodíme hneď ako ho dostaneme. Funkcia týchto malých zázrakov však má nádhernú minulosť, ktorá nás môže očariť. A možno zmeníme pohľad aj na dnešné vizitky, ktoré dnes dokážu byť tak rozmanité a krásne.

Málokto vie, že predchodcami dnešných vizitiek boli tzv. visiting cards (navštívenky), ktoré sa používali už v 15. storočí v Číne. Odosielali ich sluhovia aristokratov do domov hostiteľov, ako znak toho, že ich majú očakávať.

V 17. storočí sa vizitka začala postupne používať aj v Európe. Najprv sa používali ako navštívenky, ktoré sa používali pri príchode ľudí s významným statusom, alebo ľudí so šľachtickým stavom. Ich tvar a veľkosť sa podobala nápadne na hraciu kartu. Vizitka sa stala základom spoločenských udalostí elity. Vizitky sa v tom čase vyznačovali krásnymi ornamentmi a jedinečnými erbmi aristokratov. Boli to malé umelecké diela, ktorými sa ich držiteľ mohol pýšiť.

V 19. storočí už vizitky mal každý kto v strednej vrstve niečo znamenal. Samotné domy mali nádherné nádoby, ktoré slúžili na vhodenie vizitiek pri odchode hostí. Každá dáma, ktorá prichádzala prvý krát do domu musela mať svoju vizitku, ktorú pri príchode odovzdali paní domu. Táto si vizitku podrobne preskúmala a podľa nej si vedela utvoriť ako taký obraz o návšteve.

Často sa stávalo, že sa návšteva nechala čakať v hale. No pri tomto čakaní sa za žiadnych okolností nesmeli prezerať ostatné vizitky, ktoré boli položené na určených nádobách. Považovalo sa to za veľké tabu. Dokonca existovali pravidlá, podľa ktorých si mohli prezerať určité vizitky len určené osoby v dome. Ak bola vizitka napríklad prehnutá na rohoch znamenalo to, že je vizitka určená pre pána alebo pani domu. Ak bola ohnutá vizitka uprostred mohli ju vidieť všetci členovia rodiny. Označiť sa mohli vizitky aj písmenami P/F a P/C. P/F určovalo gratulačnú návštevu a P/C kondolenčnú.

Tieto pravidlá však platili len pre vyššiu spoločnosť. Inak to chodilo pri vizitkách ktoré sa používali pre obchodné účely. Vizitky sa dávali pred alebo po dokončení vykonávanej práce. Obsahovali aj malé mapy, ktoré mali pomôcť lepšie určiť miesto, kde sa obchodník nachádza. V tomto období bolo častým zvykom meniť miesto vykonávania obchodnej činnosti.

Ako všetko ostatné, aj la vizitka podľahla industriálnej revolúcii. Začalo sa vo veľkom podnikať, a ako nikdy predtým, bolo zrazu potrebné odovzdávanie vzájomných kontaktných informácií. Vizitka a obchodná karta sa zlúčili a boli rozdávané na menej formálnych udalostiach. Tu vznikli aj prvé rozpory s vyššou triedou, ktorá nesúhlasila s tým, aby sa vizitky používali takýmto dehonestujúcim spôsobom. Tento spôsob neformálneho podávania si vizitiek sa však veľmi udomácnil v USA. Preto aj vznikali veľmi chúlostivé situácie, ak sa obchodník z US predstavil anglickému gentlemanovi z vyššej vrstvy svojou jednoduchou zaužívanou vizitkov z US.

La vizitka pretrvala až do dnes. Etiketu vizitiek nahlodal nesmierne stroj času. No nejaké tie pravidlá pretrvávajú aj dodnes. A ak ste o nich nevedeli, dúfam že vám mojim pátraním ušetrím menšie faux pas.

Základné pravidlá modernej doby sú: nikdy nepodávame vizitky ľavou rukou, nikdy ju nepíšte na rýchlo rukou, vizitky mojú byť preložené do jazyka danej krajiny kde sa ňou chceme prezentovať ( preklad môžeme umiestniť aj na zadnú stranu vizitky ), Nikdy by sme ich nemali mať len tak pohodené a mali by vyzerať ako nové. Dávajte si pozor na ich poškodenie. Ja, le Vizi, radím uložiť vizitky do vizitkára.

Pravidlá sa týkajú aj informácií, ktoré by mala vizitka obsahovať. Na vizitke by nemalo určite chýbať meno držitela, názov firmy, miesto sídla a určite by nemali chýbať všetky dôležité kontaktné údaje. Základom je určite tmavé písmo na bielom podklade. Dnes sa však už stretávame s modernými prevedeniami vizitiek, a tak sa môžeme stretnúť s rôznymi typmi písma a farbami podkladu. Všetko sa odvíja od zaužívaných zvyklostí danej krajiny alebo sektoru podnikania. Od histórie sme sa pekne prepracovali k vytvoreniu vašej manifiko la vizitko. Pred tým, ako si vytvoríte návrh vizitky a vyberiete si firmu, ktorá vám vizitky vyrobí a vytlačí, je dobré inšpirovať sa kreatívnymi návrhmi, ktoré sú vďaka dnešnej modernej dobe ľahko dostupné.

Máte na výber rôzne druhy papiera – lesklý, matný, s vyššou gramážou, nižšou a podobne. Od typu papiera sa samozrejme odvíja aj cena výslednej vizitky. Vyberte si ten papier, na ktorom najlepšie vynikne text a samotná potlač. Na vizitky môžete aplikovať aj výrezy alebo použiť rôzne materiály na ich výrobu – plast, drevo a pod. Tlačiarne a grafické štúdia ponúkajú aj vopred pripravené šablóny, ktoré však nemusia spĺňať vaše požiadavky. Môžete preto využiť služby grafického štúdia a požiadať o vytvorenie vlastného dizajnu alebo si rovno priniesť Váš vlastný grafický návrh. Pri tvorbe vizitky sa držte známeho pravidla, že menej je niekedy viac.

A prečo si vlastne moje úžasne upečené vizitky máte zaobstarať? Zbystrite vaše pozorné oko a prečítajte si nasledujúcich zopár výhod, ktoré vám osobne prinášam s každou chutnou vizitkou na váš pracovný stôl:

Hlavné výhody la vizitky:



- originálne dizajny vizitiek
- kvalitná tlač vizitiek
- množstvo farebných variácií vizitky
- vizitkový papier vo veľkej škále
- osobný prístup ku klientovi a záruka profesionality

Dúfam, že po prečítaní mojich skromných zistení a názorou sa radi pozriete na naše návrhy a nájdete tú svoju la vizitku. Veľmi radi sa s vami stretneme a spolu s grafikom vymyslíme niečo výnimočné len pre vás. S pozdravom Le Vizi.







U nás vám pripravíme chutné vizitky za primerané ceny. S kvalitou budete spokojný, s cenou tiež. Tlač vizitiek u nás vám vyčarí úsmev na tvári. Či vám to ponáhľa a či nie, k dispozícii je vám naše pekárenské náčinie.
Chute farieb tlačiarenských neochutnáte jazykom ale očami. Bohatú ponuku vizitiek nájdete u nás hneď práve na jeden klik a nie je v tom žiadny tlačiarenský trik. Výroba vizitiek je pre nás hrou, tak ako pre pekára múka zábavou. 200 návrhov vizitiek v Kolekcie vizitieke, nech sa páči, ochutnajte.
Kulinárske umenie radi s tlačiarenskou profesiou skĺbime a vám tak naozaj jedinečnú vizitku navrhneme. Či ste právnik, zlatník, šermiar alebo riaditeľ s vizitkou od nás budete sa prezentovať ako škaredého dizajnu krotiteľ. U nás len pekné vizitky vyrábame preto aj vám radi takú namiešame.